Поширені питання клієнтів автопрокату

Якщо Ви не знайшли відповідь на питання, яке Вас цікавить, можете написати нам повідомлення прямо з сайту, на email, або зателефонуйте за номером, щоб отримати кваліфіковану консультацію нашого менеджера.

Якщо це денний час доби, терміново зв'яжіться з нашим менеджером , якщо це ніч, відправте смс. Підготуйте пакет усіх необхідних документів та довідок з ПОЛІЦІЇ (детально – у договорі оренди на авто).
Беріть авто в прокат на максимально тривалі терміни . Ставайте постійним клієнтом нашого автопрокату.
Здійснити оплату можна і готівкою. Але блокування застави, як правило, здійснюється саме з пластикової карти.
Так, безумовно! Ми страхуємо усі авто та ОСЦПВ і КАСКО.
Ремонтувати авто забороняється без узгодження цього з менеджером нашого автопрокату. У денний час доби зателефонуйте по телефону, вночі – відправте смс.
Ні, але якщо Ви станете нашим постійним клієнтом, розмір застави може бути згодом зменшено або взагалі будете брати авто на прокат без застави.
Основне правило орендованого авто – Київ та область. Постійним клієнтам при узгодженні, можливо, виїхати і в інші міста.
Тільки в тому випадку, якщо це узгоджено з нашою компанією і зазначено в договорі оренди . Також, необхідно оформити таку ж заявку, але на додаткового водія, у якого повинен відповідати вік і водійський стаж.
Так, звичайно! Вартість послуги потрібно уточнювати, оскільки вона може відрізнятися, в залежності від віддаленості адреси від пункту видачі авто.
Якщо Ви звертаєтеся до нас вперше, необхідно надати паспорт громадянина країни, водійські права і, якщо є, закордонний паспорт і пластикову банківську картку.
Заповнити заявку на сайті. Через годину з моменту оформлення, після перевірки достовірності даних нашою службою безпеки, менеджер автопрокату Вам передзвонить, щоб узгодити всі питання і нюанси.